منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرمنابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرمنابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر, منابع آزمون ارشد هنر, منابع کنکور کارشناسی ارشد هنر, منابع آزمون هنر, منابع کنکور هنر, آزمون هنر, کنکور هنر, کنکور ارشد هنر, کنکور کارشناسی ارشد هنر, ازمون کارشناسی ارشد هنر, ازمون هنر, ازمون ارشد هنر

طبقه بندی موضوعی

۴۹ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

کارشناسی ارشد پژوهش هنر


معرفی رشته کارشناسی ارشد پژوهش هنر:

دوره کارشناسی ارشد پژوهش هنر یکی از دوره های آموزش عالی است که هدف آن تشویق و ترغیب تفکر در مقوله هنر، رشد خلاقیتهای هنری و ارتقاء سطح بینش هنری در فرهنگ اسلامی و همچنین تقویت حوزه های آموزش و پژوهش و تألیف و تصنیف در زمینه های هنری و جهت یابی و اصلاح حرکت های هنری جامعه ی اسلامی است.

آشنایی دانشجویان به رابطه مابین جهان بینی و تجلیات هنری در فرهنگهای مختلف از طریق تطبیق آثار مختلف هنری و آشنایی با فرهنگ و ادبیات ایران در ادوار تاریخی از موضوعات مورد بحث در رشته کارشناسی ارشد پژوهش هنر است.

رشته کارشناسی ارشد پژوهش هنر عمدتاً به منظور چاره اندیشی درباره ی مشکلات حال و آینده ی هنر کشور ایجاد شد و اهدافی را به شرح ذیل دنبال می کند:

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر
  • ۱
  • ۰

راهنمای انتخاب رشته ظرفیت و دانشگاه های کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی

 

جهت تهیه منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی

در سراسر کشور با شماره 44031690-021 سنجش امیرکبیر

تماس بگیرید

 

مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی با کد 1359 در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه (نوبت دوم )، پردیس خودگردان ، پیام نور ، مجازی پیام نور ، غیرانتفاعی ، مجازی غیرانتفاعی و مجازی ویژه شاغلین دانشجو می پذیرد . این مجموعه شامل رشته های پژوهش هنر ، فلسفه هنر ، صنایع دستی ، تاریخ هنر جهان اسلام ، هنر اسلامی و مطالعات موزه می باشد . ظرفیت رشته هنرهای پژوهشی و صنایع دستی در کنکور کارشناسی ارشد 95 96 به شرح زیر بوده است :

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر
  • ۱
  • ۰

لیست نام و ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی در کنکور 95 96

مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی کد ضریب 1

دوره

دانشگاه

رشته / گرایش

اول

دوم

توضیحات

روزانه

دانشگاه الزهرا(س) - تهران (ویژه خواهران)

پژوهش هنر

-

15

فقط زن

روزانه

دانشگاه تربیت مدرس

پژوهش هنر

8

-

 

روزانه

دانشگاه تهران

پژوهش هنر

5

-

 

روزانه

دانشگاه سمنان

پژوهش هنر

10

-

 

روزانه

دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهدان

پژوهش هنر

20

-

 

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر
  • ۱
  • ۰

مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی کد ضریب 2

دوره

دانشگاه

رشته / گرایش

اول

دوم

توضیحات

روزانه

دانشگاه هنر

فلسفه هنر

6

-


نوبت دوم

دانشگاه هنر

فلسفه هنر

2

-


پردیس خودگردان

دانشگاه هنر (محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه در کرج)

فلسفه هنر

6

-


غیرانتفاعی

دانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب - قم

فلسفه هنر

10

-

شرایط در انتهای دفترچه

مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی کد ضریب 3

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر
  • ۱
  • ۰

منابع کارشناسی ارشد مرمت اشیا سراسری و آزاد

 

تلفن مشاوره رایگان و تهیه کتب و جزوات:

44031690-021 سنجش امیرکبیر 

  

زمان ثبت نام و تاریخ امتحان کنکور ارشد مرمت اشیا

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مرمت اشیا فرهنگی و تاریخی سراسری معمولا آذرماه و زمان برگزاری آزمون اواسط اردیبهشت ماه می باشد

  

ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد نیز معمولا در دی ماه و زمان آزمون اوایل خرداد ماه است

 

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر
  • ۱
  • ۰

کارشناسی ارشد عکاسی


معرفی رشته :

عکاسی به فرایند ثبت تصاویر به‌وسیله دریافت و ثبت نور بر روی یک سطح حساس به نور، مانند نگاتیو (فیلم) یا سنسور الکترونیکی، گفته می‌شود. الگوهای نوری بازتابیده شده یا ساطع شده از اشیا بر روی سطح حساس به نور (هالوژن نقره یا سنسور) تاثیر می‌گذارد و باعث ثبت تصاویر می‌گردد.

امروزه عکاسی پیشرفت های زیادی کرده است. شاید وجود دوربین های دیجیتالی مختلف باعث شده که بسیاری از افراد بتوانند عکس های خوبی را بیاندازند اما  بین عکاسی سنتی و عکاسی حرفه ای تفاوت زیادی وجود دارد. عکاسی حرفه ای که به آن هنر عکاسی نیز می توان گفت، همان چیزی است که در دانشگاه ها به صورت تخصصی آموزش داده می شود.

یک دانشجوی عکاسی باید شم هنری داشته، تیزبین و کنجکاو باشد. در هر لحظه باید به دنبال سوژه برای عکاسی بگردد. زیرا عکاسان معمولا به رخدادها، مناظر و افراد طوری می نگرند که با مردم عادی متفاوت است. همچنین یک عکاس باید فرد فعالی بوده و اطلاعات خوبی در زمینه های مختلف داشته باشد.

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر
  • ۱
  • ۰

کارشناسی ارشد نقاشی


معرفی رشته :

هنر نقاشی از بروز احساس و جوشش درون هنرمند و ابلاغ پیام تا بیان موضوعات تعیین شده را در بر می‌گیرد و هنرمند نقاش آنچه را که می‌خواهد توسط اشکال و رنگ‌ها روی سطوح کوچک و بزرگ با ابزار و شیوه‌های گوناگون، نقاشی نموده و توسط آن با دیگران ارتباط برقرار می‌کند.

دانشجویان رشته نقاشی سبک های مختلف نقاشی اعم از رئالیسم، کوبیسم و ... را آموخته و ضمن شناخت تاریخچه نقاشی در ایران و جهان با فلسفه هنر، روانشناسی رنگ، فیزیک نور، عکاسی، طراحی و چاپ نیز آشنا می شوند.

دانشجوی رشته نقاشی باید ویژگی های جسمی و روحی خاصی داشته باشد.  راه اندازی کارگاه­های نقاشی خصوصی، همکاری با مؤسسات هنری و فرهنگی و آموزشی، شهرداری‌ها، نهادهای انقلابی، مطبوعات و انتشارات در امر خلق اثر‌های هنری مورد نیاز در جهت زیباسازی محیط و جاودانه ساختن رویدادها، آموزش نقاشی، تصویر سازی برای کتب و مجلات و... ، از جمله کارهایی است که فارغ التحصیلان این رشته قادر به انجام آن می باشند.

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر
  • ۱
  • ۰

کارشناسی ارشد تصویرسازی


معرفی رشته تصویر سازی:

ایجاد ارتباط از سال های نخستین پیدایش بشر جزء اولویت های او بوده است. این ارتباط امروزه بسیار پیشرفت کرده و به شکل های مختلف وجود دارد. یکی از این روش ها ایجاد ارتباط از طریق تصاویر می باشد. شما وقتی در خیابان حرکت می کنید تابلوهای زیادی از جمله تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوی رستوران ها، سوپرمارکت ها و... می بینید که با یک تصویر پیام خود را به شما منتقل می کنند. شاید بتوان گفت در بسیاری موارد یک تصویر می تواند بهتر و سریعتر از هر راه دیگری، پیام مورد نظر را به همه اقشار جامعه انتقال دهد.

رشته ارتباط تصویری با کمک ابزار و امکانات مختلف، پیام را از طریق تصویر به مخاطب انتقال می دهد. به بیان دیگر کلیه طرح هایی که به وسیله چاپ قابل انتشار هستند، طرح گرافیکی می باشند، یعنی یک طرح گرافیکی آمادگی انتشار وسیع به منظور انتقال پیام خویش را دارد.

رشته ارتباط تصویری به منظور آموزش در این حوزه در دانشگاه ها شکل گرفت و در دنیا نیز به آن اهمیت خاصی داده می شود. در واقع هدف رشته ارتباط تصویری آموزش هنر گرافیک به دانشجویان و ارتقای توانایی های آنها در امور تبلیغات فرهنگی یا تجاری می باشد.

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر
  • ۱
  • ۰

کارشناسی ارشد ارتباط تصویری


معرفی رشته :

ایجاد ارتباط از سال های نخستین پیدایش بشر جزء اولویت های او بوده است. این ارتباط امروزه بسیار پیشرفت کرده و به شکل های مختلف وجود دارد. یکی از این روش ها ایجاد ارتباط از طریق تصاویر می باشد.

شما وقتی در خیابان حرکت می کنید تابلوهای زیادی از جمله تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوی رستوران ها، سوپرمارکت ها و... می بینید که با یک تصویر پیام خود را به شما منتقل می کنند. شاید بتوان گفت در بسیاری موارد یک تصویر می تواند بهتر و سریعتر از هر راه دیگری، پیام مورد نظر را به همه اقشار جامعه انتقال دهد.

رشته کارشناسی ارشد ارتباط تصویری با کمک ابزار و امکانات مختلف، پیام را از طریق تصویر به مخاطب انتقال می دهد. به بیان دیگر کلیه طرح هایی که به وسیله چاپ قابل انتشار هستند، طرح گرافیکی می باشند، یعنی یک طرح گرافیکی آمادگی انتشار وسیع به منظور انتقال پیام خویش را دارد.

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر
  • ۱
  • ۰

کارشناسی ارشد تصویر متحرک (انیمیشن)


معرفی رشته :

تصویر متحرک که از معادل انیمیشن گرفته شده است اعم از نقاشی متحرک، فیلم عروسکی، یا صورتهای ترکیبی و سه بعدی است. این رشته روی طیفی گسترده از هنر سینما و ارتباط تصویری و نقاشی و مجسمه سازی قرار دارد.

هدف از رشته تصویر متحرک یا انیمیشن تربیت افرادیست که به عنوان کارگردان فیلمهای تصویر متحرک بتوانند با کمک تخصصهای دیگر به ساختن فیلمهای تصویر متحرک بپردازند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور ارشد تصویر متحرک انیمیشن و نیز افرادی که در بازار کار و کاریابی به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحدها،معرفی رشته های ارشد هنرهای تصویری و طراحی، دانشگاه های دارای رشته تصویر متحرک و معرفی فرصت های شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر