منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرمنابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرمنابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر, منابع آزمون ارشد هنر, منابع کنکور کارشناسی ارشد هنر, منابع آزمون هنر, منابع کنکور هنر, آزمون هنر, کنکور هنر, کنکور ارشد هنر, کنکور کارشناسی ارشد هنر, ازمون کارشناسی ارشد هنر, ازمون هنر, ازمون ارشد هنر

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی و سینما دانشگاه سراسری و آزاد کد ۱۳۵۷

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی و سینما سراسری و آزاد

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی و سینما به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی و سینما اگر به درستی انتخاب شوند ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی و سینما دانشگاه سراسری و آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی و سینما را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی و سینما توصیه می شود؟





  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر

راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ﻣﺮﻣﺖ و اﺣﻴﺎی اﺑﻨﻴﻪ و بافت ﻫﺎی ﺗﺎریخی

 

 

مجموعه ﻣﺮﻣﺖ و اﺣﻴﺎی اﺑﻨﻴﻪ و بافت ﻫﺎی ﺗﺎرﻳخی با کد 1353 در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی روزانه و  شبانه ( نوبت دوم )  دانشجو می پذیرد . این مجموعه شامل رشته ﻣﺮﻣﺖ و اﺣﻴﺎی اﺑﻨﻴﻪ و بافت ﻫﺎی ﺗﺎرﻳخی با گرایش های  حفاظت و مرمت میراث معماری و حفاظت و مرمت میراث شهری می باشد .

در این مقاله قصد داریم در مرحله اول راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشدﻣﺮﻣﺖ و اﺣﻴﺎی اﺑﻨﻴﻪ و بافت ﻫﺎی ﺗﺎرﻳخی که شامل معرفی کد ضریب ها ، معرفی دوره ها و نحوه انتخاب رشته است را توضیح دهیم و در ادامه لیست دانشگاه های ارائه دهنده مقطع کارشناسی ارشد ﻣﺮﻣﺖ و اﺣﻴﺎی اﺑﻨﻴﻪ و بافت ﻫﺎی ﺗﺎرﻳخی به همراه ظرفیت هر کدام را که از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد استخراج شده است ارائه داده ایم .

 




  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر

گرایشهای کارشناسی ارشد معماری


کارشناسی ارشد مهندسی معماری- معماری دارای 7 زیرگرایش معماری مسکن، معماری پایدار، معماری فضاهای بهداشتی درمانی، معماری فضاهای آموزشی و فرهنگی، معماری فناوری، معماری فنی- گرایش معماری می باشد.

 

گرایش های کارشناسی ارشد مهندسی معماری

کارشناسی ارشد مهندسی معماری- معماری دارای 7 زیرگرایش معماری مسکن، معماری پایدار، معماری فضاهای بهداشتی درمانی، معماری فضاهای آموزشی و فرهنگی، معماری فناوری، معماری فنی- گرایش معماری می باشد.

 



  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر


کنکور کارشناسی ارشد طراحی شهری


معرفی رشته کارشناسی ارشد طراحی شهری

رشته شهرسازی به منظور ایجاد حلقه واصل رشته های عمران، معماری، اقتصاد، جامعه شناسی و تمام علوم مرتبط به مسائل شهری ایجاد گردید و در واقع پرکننده فضای خالی سیاستگزاری و هماهنگی علوم فنی و انسانی در پروژه های شهری می ­باشد.


  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر

گرایش های کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری

کارشناسی ارشد مجموعه برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری، شامل سه گرایش برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی منطقه ای و مدیریت شهری می باشد که توضیحات هر گرایش در این مطلب گنجانده شده است.

 


  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی دانشگاه سراسری و آزاد کد ۱۳۵۳

منابع آزمون کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی سراسری و آزاد

منابع آزمون کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی اگر به درستی انتخاب شوند ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی دانشگاه سراسری و آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد معماری دانشگاه سراسری و آزاد کد ۱۳۵۲

منابع آزمون کارشناسی ارشد معماری سراسری و آزاد

منابع آزمون کارشناسی ارشد معماری به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد معماری اگر به درستی انتخاب شوند ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد معماری دانشگاه سراسری و آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد معماری را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد طراحی شهری دانشگاه سراسری و آزاد کد ۱۳۵۱

منابع آزمون کارشناسی ارشد طراحی شهری سراسری و آزاد

منابع آزمون کارشناسی ارشد طراحی شهری به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد طراحی شهری اگر به درستی انتخاب شوند ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد طراحی شهری دانشگاه سراسری و آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد طراحی شهری را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری دانشگاه سراسری و آزاد کد ۱۳۵۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری سراسری و آزاد

منابع آزمون کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری به توصیه سنجش امیرکبیر

منابع آزمون کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری اگر به درستی انتخاب شوند ، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری دانشگاه سراسری و آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری منطقه ای و مدیریت شهری را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان توصیه می شود که از بسته های آموزشی(کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند(به دلایل زیر) ولی اگر باز اصرار دارند که منابع را تهیه کنند توصیه می شود در کنار منابع تهیه شده مرجع، کتاب مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) به روش سنجش امیرکبیر را تهیه کنند که به آنها روش برنامه ریزی را ارایه می دهد که بتوانند از مینیمم زمان، ماکزیمم استفاده را بکنند.

  • منابع آزمون هنر منابع آزمون هنر