منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرمنابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنرمنابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر

منابع آزمون کارشناسی ارشد هنر, منابع آزمون ارشد هنر, منابع کنکور کارشناسی ارشد هنر, منابع آزمون هنر, منابع کنکور هنر, آزمون هنر, کنکور هنر, کنکور ارشد هنر, کنکور کارشناسی ارشد هنر, ازمون کارشناسی ارشد هنر, ازمون هنر, ازمون ارشد هنر

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

منابع کنکور کارشناسی ارشد هنرهای ساخت و موزه 

 کنکور ارشد سراسری و آزاد با هم ادغام شده اند و هر دو در قالب آزمون سراسری برگزار می شوند. 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری اول دی و زمان برگزاری آزمون 8 اردیبهشت ماه می باشد. 

 
 موزه داری جزو مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی با کد رشته 1359 است. 

این مجموعه جزو رشته های شناور است و شما می توانید مثلا هم مهندسی برق یا ادبیات فارسی یا سینما و هم موزه داری امتحان بدین. به این صورت که رشته اول خودتون که مثلا ادبیات فارسی است را به عنوان رشته اصلی و کد 1359 را به عنوان رشته شناور امتحانی خود انتخاب می کنید. 

با هر لیسانسی می توانید در مقطع کارشناسی ارشد رشته موزه داری امتحان بدین. معمولا حدود 70 درصد پذیرفته شدگان رشته موزه داری و دیگر رشته های هنری هم لیسانس غیرمرتبط با هنر دارند. 

 رشته موزه داری در کنکور ارشد سراسری جزو مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی (کد رشته 1359) می باشد. 

این مجموعه به ترتیب شامل رشته های 1) پژوهش هنر، 2) فلسفه هنر، 3) صنایع دستی، 4) هنر اسلامی ، 5) مطالعات موزه(موزه داری) 6)  تاریخ هنر جهان اسلام می باشد. 

 و شما با انتخاب کد رشته 1359 عملا در همه این رشته ها شرکت کرده اید. ولی شما که قصد شرکت در رشته موزه داری را دارید فقط باید به دروسی پاسخ بدهید که در این رشته ضریب دارد؛ یعنی دروس زبان عمومی و تخصصی(که ضریب 2 دارد)، فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان(که ضریب 2 دارد) موزه داری(با ضریب 3)

 
در  روز آزمون هم معمولاً دو دفترچه به شما می دهند که این دو دفترچه حاوی  8 درس می باشند که معمولا دروس موزه داری به ترتیب در دفترچه شماره 1 و 2 گنجانده شده اند که شامل 70 سئوال (30 سئوال زبان، 20 سئوال فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان و 20 سئوال ، موزه داری 20 سئوال هستند).